Pagina's

maandag 10 september 2012

Het moet eraf ...

Al die extra kilo's. Tijdens mijn laatste zwangerschap was ik veel afgevallen in het begin, daarna wat bijgekomen en 5 weken na de bevalling alweer onder mijn gewicht. Maar sindsdien ben ik zo ontzettend veel bijgekomen dat ik er nu dagelijks mee bezig ben.

Ik woog altijd al wat teveel, maar nu pffffff. Er moet kei veel af. En geen idee hoe ik dat ga klaarspelen. De afgelopen 4 weken ben ik beginnen opletten, geen chips meer tenzij op een feestje. Want dat kan ik niet laten liggen. Minder brood, wat dat was wat veel. En toch blijf ik maar bijkomen .... Niet te geloven gewoon.

Mijn lijstje van excuses?
- mee eten met de  kinderen, als voorbeeld. Want hier zitten geen goede eters.
- en omdat we dus lang aan tafel zitten eet ik te veel. Want wat doe je anders aan tafel?
- geen apart potjekoken omdat er al een extra potje is voor de allergische jongste
- geen sport, tenzij 8 keer pér dag naar school fietsen met bakfiets, brugje op. Jongste omhoog dragen ...
- mijn pil
- ...
En wat nu?
Nog beter opletten, nog meer oplettende toch wat verder gaan ?

En u het herstart, betekent het dat ik er echt iets aan moet doen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten