Pagina's

zondag 3 november 2013

Het huis uit

Het is zo ver en ik moet me, gezien de megakoppige fase, een beetje inhouden om niet ' joepie, hij gaat naar school' te roepen.

We zijn er dus geraakt, hij is er klaar voor en droog ( tenzij hij te koppig is en zegt, 'nu doe ik gewoon in mijn broek')

Vlak voor de herfstvakantie gingen we al eens kijken in de klas. Toen hebben we hem dat ganse uur niet gezien. Hij zat meteen aan de puputer ( computer) met de andere kinderen en maakte al van zijn oren dat hij er niet de hele tijd alleen mee mocht spelen. Hij ging er voor de eerste keer er ook op toilet met een 'brilleke'. Dus dat lijkt alvast goed te zitten.

En toen we naar huis gingen kregen we ook nog een lijstje met spullen die we nodig hebben. Gewone dingen, maar als mama met een naaimachine wil je graag alles zelf maken ... .
Deze week waren we op vakantie dus moest alles last minute ... En klaar is het niet. Er liggen nog 2 geknipte t shirts klaar. Die zijn dus voor een andere keer.

2 gepimpte fluo vestjes. Een prinsessen voor kleine dame, een dino voor kleine meneer.


2 rugzakken lintjes voor de kaftjes aan op te hangen ( anders liggen de heen - en weerkaftjes meer thuis dan op school)

De zak voor de reservekleren:

( de zak ziet er wat raar uit, dit komt door de te hard opgespannen elastiek van het voorzakje. Hierin zitten de plastieken zakjes voor de natte broeken.)

De zak voor de turnschoenen en gepimpte turnschoenen:

En neem daarbij nog het tekenen van de bergen kleren en reservekleren en mijn dag was weer goed gevuld.


Ben benieuwd naar morgen ....



1 opmerking: