Pagina's

woensdag 5 maart 2014

Aangekomen ...

Ondertussen zitten we in de Oostenrijkse bergen. Het ritje ging wonderbaarlijk goed. De kinderen lagen meteen te slapen. Dus zolang grote meneer bleef rijden ging het vanzelf. Vertrokken rond 21u en tegen 6u gingen we net de Oostenrijkse grens overrijden. Goed gedaan dus. Dan de kinderen gewekt om wat te eten. En daar kregen ze beiden nog een kleine bal om mee te spelen. Tof! ( al is dat ook een vergiftigd geschenk, want binnen mag je niet met een bal spelen, op de autostrade ook niet, in een hotel niet en in het vakantiehuisjes vol postuurtjes, ook niet)

Onze kleine meneer vind de vakantie maar niets, constant hoor ik ' wanneer gaan we naar huis'. Veel tranen en huilen. Kleine dame is in haar sas. Na een zeer slechte ervaring op de skiles, waar ze niet op de kinderen letten en zelfs een skieertje kwijt raakten, besloot grote meneer haar zelf les te geven. En dat gaat goed. Hij was trouwens bij de skiles gebleven, de ganse tijd. Hij was het die de kinderen op het liftje zetten en recht hielp. Schandalig wel. Want je wil niet weten wat zo'n skiles eigenlijk kost.
Nu zitten we al 2 dagen op een andere berg, waar het er qua les heel wat beter aan toe gaat.

Vandaag blijft kleine meneer thuis, bij moeke en voke. Hij was content. Kleine dame en grote meneer zijn gaan skieen en ik ... Zit met Ipad en het uitdeelcadeautje, wat ik nog moet naaien, buiten aan een tafeltje, in de koude ... . Maar het sneeuwt ... En dan ben ik in mijn nopjes ... 
          
                                        


Geen opmerkingen:

Een reactie posten