Pagina's

dinsdag 28 augustus 2012

Gesmolten op haar 4de verjaardag

Ongelooflijk, het kind treft het telkens opnieuw. Enkel op haar 2de verjaardag was het wat frisser, maar alle andere keren (ik geef toe, nog maar 3 keer) was het om te bakken. Maar deze keer was het wel het ergst.
zo erg zelfs dat ze haar kroon (oei, nog geen foto van) niet eens heeft opgezet.
Net zoals de vrolijke '4' t-shirt, die heeft ze niet aangehad. Wel haar geweldig roze rokje met zeer veel tule.

Op 18 augustus, je weet wel die dag dat de thermometer thuis op 38° bleef staan, vierden we haar feest in het park. Want in onze tuin was het gewoon té warm. Op 19 augustus was ze dan eindelijk echt jarig en wilde ze naar de kinderboerderij. Ook daar was het héét, maar aangezien iedereen in één of andere vijver zat, konden we daar op ons gemakje een ijsje eten. We gaven er zelfs eentje aan kleine meneer, die er normaal nooit eentje krijgt wegens allergieën en intolleranties.

Ze is ontzettend fier, want mama: 'ik ben 4!'

En bizar, de nacht van 18 op 19 augustus was ze droog en sindsdien nog maar enkele uitzonderlijke kleine ongelukjes ... vreemd toch zo'n kind....

En voor zij die zich ongerust maken over onze opvoedingsprincipes naar aanleiding van het vorige bericht. Geen paniek ... wij grijpen écht op tijd in, zijn voldoende consequent en écht niet gek geworden. Wat ik niet meer doe is de ganse tijd naast mijn 17-maander staan om te kijken wat hij uitsteekt. (ik krijg steeds meer commentaar in de zin van ' dat mag je niet toelaten, dat kan niet, je moet meer opvoeden, dit gaat mislopen ...)

Morgen weer naar een verjaardagsfeest ... en ik maakte opnieuw die boodschappentas. Deze keer in een herfstig stofje ...


Ik ben trouwens geweldig benieuwd naar de giveaway van haar, ze liet op deze blog weten dat ik mijn brievenbus moet in de gaten houden ... (jammer genoeg las ik het berichtje hier laat, maar had ik het op de blog zelf al gezien) Spannend afwachten.

Geniet nog van de laatste vakantie dagen of ... tel misschien een beetje af naar de regelmaat van de schoolweken ..

1 opmerking:

  1. Nog even geduld hé, voor je de brievenbus in de gaten houdt hé ;-). I'll keep you posted!!!

    BeantwoordenVerwijderen