Pagina's

donderdag 5 december 2013

Onding wordt draagbaar


Een dikke maand geleden maakte ik een jas uit ottobre. Mooie jas, dat wel, maar om één of andere reden sloot de kap niet aan op de voorpanden. Je las al dat ik heel wat keren het geheel helemaal lostornde. En nog kreeg ik de jas niet goed. Er was een gapend gat, een koud gat. De jas stond helemaal open wat geen aanrader is met dit weer.

Ineens had ik het licht gezien. Ik moest er gewoon een kraagje tussen zetten. Gelukkig had ik nog wat stof over en nog leuker ... De tailleband, die ik niet gebruikte voor het rokje, paste perfect als kraagje. Binnen en buitenstof aan elkaar stikken, keren ... En met de hand helemaal vastnaaien. 2 keer. En nu ... Mag ze er mee naar buiten. Eindelijk!



          VVV V

En wat staat er verder nog op de planning ...
- tante Hilde pop voorzien van haar en kleren
- extra kleren voor een andere pop
- 6 leeskussens
- en nog 2 cadeautjes ... Die heel wat stikwerk vragen ...

Kan er iemand de kerstvakantie nog wat uitstellen ?

2 opmerkingen: