Pagina's

woensdag 1 juli 2015

Dat doe ik tijdens de kampioenen

Ik ben geen fan ... Absoluut niet maar ik hang eraan ... Een hele zomer lang.
Gelukkig is er de naaimachine, die redde me gisteren al van een eerste aflevering.

De stof kocht ik in de voormiddag, het patroon lag al in de kast. Op de middag werd de stof gewassen. En s'avonds gestikt.

Eenvoudig model, zonder veel tralala. En met een elastiek bovenaan. Niemand die dat ziet en het zit veel gemakkelijker. Toch als je 3 maten moet overbruggen qua taille. 



Ik moet nog strijken, maar wacht eerst op frissere dagen.

Nu nog een rok en ik kan vertrekken ...



2 opmerkingen:

  1. Oh boy, dat staat me ook no g te wachten, de kampioenen. Al vind ik extra naaitijd niet zo een slecht vooruitzicht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier dan! 😉. Maar die kampioenen .... Zucht ..'

      Verwijderen