Pagina's

donderdag 11 april 2013

Juist op tijd ! Ben super content !

Ondertussen ben ik her en der al gaan stoefen. De jas van kleine dame is helemaal af. En ik ben echt supercontent. Want ... Het is mooi, tof, zou het in de winkel ook kopen en ik heb het zelf gemaakt. En is wel wat moeilijk dan een tas of een rokje. Dus ik ben content... En dank je wel aan de meedenkende steunende en helpende tetterdames, ja u!
De volgende projecten liggen al te wachten. Een jas voor de zoon, want eerlijk gezegd vind ik in de winkel vind ik niets tof voor jongens. Er staan telkens weer van die ontzettend lelijke tekeningen en zijn dan weer zo typisch jongens of ik moet er kei veel geld aan uitgeven, wat ik wat gek vind voor 1 seizoen. En rokjes, kleedjes, broeken ... Voor de zomer.

Het patroon komt uit de laatste ottobredesign, met redelijk veel eigen fantasietjes .... Stof uit de stoffenverkoop in Hoogboom.

2 opmerkingen:

  1. Oooh, het is heel heel schoon geworden. Het kraagje is precies toch gelukt. Laat de lente nu maar beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Eigenlijk ging dat kraagje vanzelf ... . En Ehm ... De lente is aangekomen!

      Verwijderen