Pagina's

dinsdag 23 april 2013

KWC 2013 Windmolenjas

Na kleine dame krijgt kleine meneer ook een nieuwe jas. Amai, ook deze heeft weer heel wat gezucht met zich meegebracht. Dankzij de hulp van dezelfde 2 dames is het me vandaag dan toch gelukt. Nadat ik vandaag nog zowat heel de buitenjas nog uit elkaar heb gehaald. Maar het is gelukt. En deze keer met een paar windmolentjes erop geflockd.
Maar de rits sluit niet geweldig goed, hopelijk betert dat nog, anders voorspel ik heel wat gevloek. Ik ben blij dat deze klaar is, maar vind het wel jammer dat het niet zo goed gelukt is dan de jas van kleine dame.
Morgen zal ik nog even gebruik moeten maken van een beter naaimachine van mijn moeder. Het overstikken lukt niet, te veel lagen over elkaar. Aan de bovenkant ziet het er dan wel goed uit, maar aan de binnenkant is het niet om aan te zien, allemaal lussen ... . Hopelijk lukt het daar wel.

Voilà se, misschien morgen nog een beeldje met de volledig afgewerkte jas, maar mijn modellen werken meestal niet goed mee.


Veel plezier nog de komende dagen!

2 opmerkingen:

  1. Hij is toch ook leuk geworden. Die windmolentjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ja hij valt wel mee. We hebben een hevige windmolfan. Dus gaat de jas maar moeilijk uit.
    Bedankt voor je berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen