Pagina's

zaterdag 27 april 2013

KWC 2013. Inhaalplan

En ik was zo goed begonnen toen de buikgriep plots kei hard toesloeg. Amai ik heb het geweten. De afgelopen dagen ben ik wel wat bezig geweest want er moet o zoveel afgewerkt worden. Dat was leuk, maar niet altijd zo'n goed idee ... Er werd nl heel wat losgetornd ... Vooral van de broek voor kleine meneer. Ik denk dat ik elke naad zo'n 2 keer mocht herstikken ... Gevloekt dat ik heb.
Mijn naaimachine had precies ook moeite met de stof, te zwaar, te dik. Nu ga ik de tip van de lederwaren nog eens testen, maar ik vrees dat mijn machientje dit niet aankan.

Maar goed de resultaten:
Voor kleine dame, een cirkelrok ( geweldig stofje uit Kapellen, maar ik bracht te weinig mee voor een rok voor mezelf)
Een bermuda, uit ottobre 3/2013 maar die is wegens gevloek. Gestress, nog niet klaar. En ... Het blijkt ook een lange broek te zijn bij de eerste pasbeurt.


 En een eenvoudig zomerkleedje, naar een eigen patroontje. Gewoon om in de tuin mee te spelen.

Het valt dus allemaal wat mee hè, de projectjes. Qua uren heb ik wel elke dag genaaid. Maar het resultaat is er even niet naar. Maar er is beterschap op komst.

Voor iedereen nog een zeer fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten