Pagina's

zondag 14 september 2014

Geheime zaken en grote plannen

De ideeën blijven hier maar komen. De vragen blijven binnenstromen, (van de kinderen)
Zo verjaart de juf en 'mama, jij kan wel een vlaggenlijn maken he' en gaat ze naar de Chiro (joepi!!!!) maar 'de lokalen zijn daar door leeg, kan jij geen vlaggen naaien?'
Zo moet ze naar een verjaardagsfeestje en 'mama, maak jij een kussen?'

En zo zag ik dat de vlag van de kleuterschool, kinderen komen waaien als de ouders de speelplaats op mogen, die vlag bestaat uit een stok en een vlagje. Daar wil ik precies ook iets aan doen.

En dan is er nog een petekind, onderweg ...

Grote plannen dus ...

Gelukkig ook veel zin om te naaien.

 ( in juli kreeg mijn schoonmoeder nog een cadeautje. Een wasspeldenzak ( want de kinderen speelden te hard met het hare), een zakje voor een zonnenbril en een laptophoes. Allemaal in 'van die mooie bloemenstofjes'.)






4 opmerkingen:

  1. Ja mama, je gaat nog weten wat doen. Schoon bloemekesstofke ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zei de schoonmoeder toch ... Jaja ik blijf hier nog wel even bezig

      Verwijderen
  2. heel leuk dat je zoveel voor je kids maakt. hier komt mijn dochter ook soms af maak je dat even of dit

    BeantwoordenVerwijderen