Pagina's

zondag 8 april 2012

Klimmerke

Kleine meneer is een Klimmerke. Net 1 en loopt de ganse dag door het huis op zoek naar iets om op de klimmen. In de zetel, op zijn garage, ... Nu ook op de triptrap van kleine dame en op de grote keukenstoelen, krukjes, speelgoedbakken , ... En deze ochtend om 6.45 u besloot hij om eerst in de box te klimmen, via de zetel. Nadat ik hem er dan zelf inzette klom hij er ook uit. Of toch bijna. Jeeee wat een durfal. Zowat alles staat hier omhoog ...

En dan mijn 'stommiteit' van de week. Ik knipte snel, uit 2 broeken, stof klaar voor 2 dreumusbroeken. Maar heel stom ... Telkens 2 net dezelfde patroonstukken. Dus ... Daar kan ik niets mee aanvangen. Jammer van die 2 broeken ...

En kleine meneer heeft alles van eten afgezworen. Alleen zijn pap wil hij soms nog. Eten dat ik al moest weggooien, schandalig. Ik maak me dus weer zorgen. Komt wel weer goed zeker.

Hopelijk had iedereen een toffe Pasen en als er nog iemand paaseieren zoekt .... Wij hebben er gigantisch veel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten