Pagina's

woensdag 29 februari 2012

Er kan altijd nog

Een zieke bij, er kan altijd nog een zieke bij. Maar dan wordt het wle weer de originele tekst,' er kan altijd nog een tandje bij'. Ja, kleine meneer, die er bovenop leek te zijn, heeft sinds gisteren opnieuw koorts. En ik denk ook al de dag daarvoor. Maar nu we hem bij iedereen moesten acherlaten, werd er niet consequent koorts gemeten. Een goede tip die ik onze huidige en toekomstige babysitters wil meegeven, ... Het is niet omdat een kind speelt en vooral dat hij er niet echt ziek uitziet en je geen koorts voelt dat hij geen koorts heeft. Maar dat willen ze blijkbaar niet geloven ...( ff beetje frustratie)
Maar ik mag niet klagen, want van her en der komen er helpende handen. Niet gemakkelijk 4 gezinsleden. Eentje ziek in het ziekenhuis, eentje snipverkouden ondertussen daarbij, eentje nog altijd wat ziek die over en weer rijdt, eentje die ook maar moeizaam lijkt te herstellen.
En eigenlijk wil ik tegen het weekend iedereen herstelt zien ...

De kleine dame in het ziekenhuis heeft het zwaar. Zeer veel, zinloze huilbuien, onredelijke verwachtingen en eisen, ... ' ik wil een glassen ( metalen koffielepel)lepel, geen plastieken maar dat krijg je hier niet. ' ik wil AL die spaghetti' zo'n berg die mama nog niet op kreeg, ... Ik wil ... ' alleen maar naar huis' Ik ook, maar dat kan nu nog niet, ' jij bent mama, jij kan alles' ...
En dan heeft ze ook precies van die vreemde, zonder remmingen buien, zomaar lachen, boos worden ... Grappig soms. Zo ging ze tijdens haar slaap plots recht zitten, nam ze de darm van het infuus en net de plaats waar ze de antibiotica inspuiten, ging ze alsof drinken. Dan ging ze weer liggen en sliep verder.
maar ze eet en drint amper en slaapt weinig, dus ik vrees dat we nog niet meteen weg zijn.

Er kan ook altijd nog een handwerkje bij, dus de haakzak is hier aangekomen. Ik ben begonnen aan appeljasjes voorhet uitdeelcadeautje. En verder wil ik absoluut dat zakje voor de iPad maken, liefst iets groter wegens de harde cover hier( nodig voor de kinderen) want dat mis ik wel hier. Een handige plek voor die internetdoce die je elke keer weer moet ingeven. En ook zakjes voor al die kabeldingen. Een oplader voor iPad, iPod met oortjes, gsm van papa en mama. En al die draden zitten constant door elkaar.

Ti's alweer een mega epistel geworden denk ik.
Dus bedankt om te blijven lezen en te reageren. Want dat is wel fijn.

Een fijne dag voor iedereen.

3 opmerkingen:

  1. en hoe is met de kleinde dame? En de kleiner meneer?
    verzorg jezelf ook goed he want dat i ook nodig hoor.
    wel leuke projectjes dus om te haken daar. heb al meerdere malen in de gang met het spaarzame licht daar zitten breien omdat ik perse die trui af wou hebben en Nienke dan uiteindelijk was in slaap gevallen. Verpleging vond het lach wekkend en steunden me enorm door een extra lampje te komen brengen.
    ik weet helaas wat het is als je nog meer steun nodig hebt laat maar weten hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap voor iedereen!
    Gelukkig dat er nog handwerk bestaat ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook veel interesse in onze rugzak, stiftenrol en de appeljasjes. Die trouwens nog niet echt goed lukken.
    En zonder dat gehaak zou het maar saai zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen